Assalamualaikum dan selamat pagi.. Sebelum kita pergi kepada topik utama kita, suka untuk saya bertanya kepada anda,  Adakah anda seorang...

Baju Korporat Melambangkan Apa.......?

  Assalamualaikum dan selamat pagi..

Sebelum kita pergi kepada topik utama kita, suka untuk saya bertanya kepada anda, 

Adakah anda seorang pekerja kerajaan, swasta atau pun bekerja sendiri yang mengguna baju korporat sebagai baju rasmi syarikat anda?


Gambar contoh testimoni pelanggan Creeper Creative

Ada tak ? Mesti ada kan. Tak mungkin tiada sebab apa...?

Sebab baju korporat ni ialah LAMBANG kemegahan syarikat kita.

Dari sudut pandangan mata kasar, orang sekeliling akan tengok penampilan kita, dan mereka akan mula berfikir sendiri.


Antara gambar pelanggan Creeper Creative

"Wah, segaknya pemakaian dia, mesti kerjanya bagus.."

Betul tak ? Anda pernah tak berfikir macam tu ? Mesti pernah kan ?

Haa tengok, secara tak sengaja saya dah termasuk tajuk utama.


Gambar testimoni Creeper Creative

Cuba tengok syarikat-syarikat besar, berapa banyak baju korporat mereka, saya yakin lebih daripada 10 helai.

Banyaknya, kenapa ? Sebab baju korporat mereka jadikan baju harian mereka semasa bekerja. Ke mana saja mereka pergi, mereka akan pakai baju korporat.

Nampak tak macam mana struggle nya mereka untuk majukan syarikat.

Apa yang saya nak highligh kat sini ialah 

PENAMPILAN adalah salah satu tarikan syarikat kita kepada orang awam.

Jadi, baju korporat ni sangat penting untuk membina networking dengan syarikat yang terkemuka.

Semoga anda dapat sesuatu daripada perkongsian saya ini.

Terima kasih..

0 comments: